Czy PLD to obsługuje?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 18 Sie 2002, 12:46:32 CEST

Będę kupował sprzęt na mały serwer. Z istotnych rzeczy: jako płytę główną
wybrałem Asus A7V333-RUF. Według moich informacji ma ona wbudowany
kontroler RAID Promise 20276. Chciałbym się dowiedzieć, czy kernel z PLD
obsługuje ten kontroler (przypuszczam, że tak), oraz - co dla mnie również
istotne - czy da się zainstalować PLD od razu z wykorzystaniem tego RAID-a
(myślę o RAID-1 - mirroring). Jeśli tak - jak to zrobić. Jeśli nie - gdzie
mógłbym poczytać o tym, jak "przerobić" standardową instalację na RAID-1.

Z innej beczki - czy ktoś miał doświadczenia z dyskami Maxtor-a z serii
6L040Jx (x=2,3,4 - dyski o prędkości obrotowej 7200, ATA/133), a zwłaszcza
z ich pracą w RAIDzie? To też w perspektywie powyższej konfiguracji.

Pozdrawiam serdecznie.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537