Wrażenia z instalacji

Grzegorz 'Zet' Żarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Nie, 18 Sie 2002, 17:42:17 CEST

Witam wszystkich
Niedawno instalowałem PLD i mam pare małych zastrzeżeń:
1. Dlaczego program instalacyjny wymaga min 3 partycji? wiem że tak jest
ładniej ale jeśli ktoś chce mieć 2 to trzeba zakombinować
2. Cały czas jak na polską dystrybucje jest tam niezwykle dużo
angielskiego, chodzi mi głównie o pliki konfiguracyjne.
3. W przypadku instalacji z XWindow installer mógłby chociaż
zaproponować odpalenie konfiguratora lub coś w tym stylu
No to są jak na razie największe niedociągnięcia które znalazłem
Aha przy instalowaniuh ALSY rpm poprosił mnie o zainstalowanie bodajże
ALSA-drivers* wiecie że takiego pakietu nie ma ? jest z odpowiednią
zawartościa ale o innej nazwie kernel-sound-alsa* to myśle że trzeba
poprawić
Po za tym jest cool, tylko tak dalej

--
Best regards,
 Grzegorz                          mailto:violet w solaris.solaris.ds.polsl.gliwice.pl