Boot z plytek

Nie, 18 Sie 2002, 18:50:56 CEST

On Sun, 18 Aug 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> Sprobojcie bootkietki z jajkiem 2.2.21-3. Powinno być ok.
> Ale uzywajcie modolow z addonsow a nie z cdka, bo bedzie zwis.
> Bo w kernel-2.2.21-3 zamknąłem bug #274 z BTSu ;) tzn. uaktywnilem opcję
> Use DMA only for disks, wiec cdromy na maxa wycisna tylko PIO4.

Właśnie się biorę do zainstalwoania kernela z test na builderach i za
kawałek bendę filtrowł po specach co będzie musiało pść do pzrepalenai w
piecu. Zaraz po tym o ile Michał w miedzyczasie pzryszykuje nowe
bootkietki nbazujące na rel 3 to zrobi się nowe iso i wyjdzie "PLD 1.0
RC1" .. i man nadzieję że to będzie pierwsze i ostanie RC :-)

kloczek