Wrażenia z instalacji

grzegorz a. daszuta crefff w pidzama.art.pl
Nie, 18 Sie 2002, 19:10:44 CEST

On Sun, Aug 18, 2002 at 07:56:57PM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> arcisz w yasuhir.com.pl (Sunday 18 August 2002 18:04):
> W PLD nie ma i dobrze, PLD nie jest dla ludzi tylko linuksowcow.
moje wrazenia z RH sa baardzo stare, bo z wersji 6.2 ale zawsze byl
(gdzies od 4.0) Xconfigurator bardzo podobny do xf86cfg -textmode...
w sumie nie ma chyba problemu zeby instalator zapytal, odpalil... ? ;)
pozdrawiam,
crefff
--
   [ mamy rację. jesli fakty mówią co innego, to tym gorzej dla faktów. ]