Boot z plytek

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 18 Sie 2002, 21:13:49 CEST

On Sun 18. August 2002 21:02, you wrote:
[...]
> Już by zostało to zrobione gdybym wiedział gdzie to cofnąć w
> konfiguracji kernela :)
W kernelu 2.4.x to jest opcja CONFIG_IDEDMA_PCI_AUTO. Ma być na 'no'.
Ponieważ wg. helpa jest w kernelach od wersji 2.1.112, pewnie nazywa się
tak samo w 2.2. Piszę tak na "okrętkę" bo na tym kompie mam akurat 2.4.19 i
nie mam źródeł do 2.2. Ale myślę, że te dane wystarczą.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537