gnome - zepsute przyciski

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 18 Sie 2002, 21:29:44 CEST

Dnia Sun, 18 Aug 2002 21:12:30 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < mcINEK <mcinek-pld w wp.pl> > napisała:

> Ach... kolejny bug ktory nie wiem skad sie wzial.
>
> Zrobilem upgrade-dist i sciagnal nowsze pakiety gnome.
> Tyle ze teraz ikonki na przyciskach sie 'zjechaly'.
> Nie wiem co sie zmienilo i jak moge je jakos recznie zmienic.
> Prosze pomozcie, bo juz mam dosyc takich dupereli, ktore
> skutecznie zniechecaja do uzywania linuxa ;)

szukamy przyczyny - prawdopodobnie napieprniczyli coś ludzie z GNOME (wszystko
na to wyglada z moich testów - właśnie ostatni robię)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |