Boot z plytek

jasio@myslenice.pl.eu.org jasio w myslenice.pl.eu.org
Pon, 19 Sie 2002, 09:57:24 CEST

On Sun, 18 Aug 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
[CIACH]
> Sprobojcie bootkietki z jajkiem 2.2.21-3. Powinno być ok.
> Ale uzywajcie modolow z addonsow a nie z cdka, bo bedzie zwis.
> Bo w kernel-2.2.21-3 zamknąłem bug #274 z BTSu ;) tzn. uaktywnilem opcję
> Use DMA only for disks, wiec cdromy na maxa wycisna tylko PIO4.
Wczoraj ściągnąłem tego kernela z i686/test z ftpa. Odpaliłem i
sprawdziłem. DALEJ TO SAMO ! Domyślnie włącza DMA dla CD-ka, który
takowego nie obsługuje. Najwyraźniej ta opcja kompilacji _nie_działa_.
Dzimi, jeżeli chcesz jakieś dodatkowe info (dmesga na przykład lub
cokolwiek innego o sprzęcie) lub żebym przeprowadził jakieś dodatkowe
testy - pisz sprawdzę co i jak. Zaraz jeszcze zgłoszę to BTS-a :-)
Pozdrawiam
Jasio.
--
Jacek Rzęsista