Problemik z XMMS

Grzegorz 'Zet' Żarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Śro, 21 Sie 2002, 12:24:35 CEST

Witam serdecznie wszystkich
Właśnie udało mi się odpalić dżwięk na via8233(ALSA) tak swoją drogą
to sie nieżle namęczyłem z tym, oczywiście wyłączenie mute w alsamixer
pomogło ;) Nie mniej jednak XMMS nie ma ochoty nic odtwarzać,
prubowałem wyjście arts, oss, alsa, alsapalyer działa bez problemów,
jakeś pomysły?? będe bardzo wdzięczny, aha używam KDE2 dystrybucyjnej.

Jeszcze jedno pyt. Czy w PLD 1 będzie Gnome 2 i KDE3 ??

Dzięki za wszystko

                  --
Best regards,
 Grzegorz                          mailto:violet w solaris.solaris.ds.polsl.gliwice.pl