lilo

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Wto, 20 Sie 2002, 10:17:47 CEST

On Mon, 19 Aug 2002, Mariusz Mazur wrote:

> A my jesteśmy wróżki.

Nie!
uzyj nowych bootkietek ktore leza na
ftp.pld.org.pl/dists/ra/PLD/i386/PLD/images/ (?) czy jakos tak, na 100%
instalujesz ISO z beta2 na ktorym wlasnie botkietki byly zrąbane (zle lilo
robily). Zassaj bootdisk_ide.img, nagraj na dyskietke, odpal z niej
instalacje i wsio bedzie ok.

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)