lilo

Frazir frazir w jeleniaplast.com
Wto, 20 Sie 2002, 11:51:15 CEST

>Tez tak mialem jezeli masz najnowsze iso z pld to tam jest (chyba) zjebana
>instalka bo u wszystkich moich kumpli i u mnie oczywiscie lilo za chuja
>pana nie hce sie zainstalowac.

Co macie na mysli najnowsza ?
mi z 4 dni temu pieknie robi lilo a tak pyzatym jeśli to hdd napisz cos takiego
	boot=/dev/hdd ( dla primare master )
      map=/boot/map
      default=linux
      prompt
      timeout=200
      image=/boot/vmlinuz
      label=linux
      initrd=/boot/initrd
      root=/dev/hdd3 ( dla podzialu partycji np /dev/hdd1 /boot; /dev/hdd2 swap; /dev/hdd3 /;
      read-only
potem tylko lilo i po ptokach