squirrelmail przestał działać :(

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Wto, 20 Sie 2002, 16:03:56 CEST

Mam wrażenie, że po ostatnim dużym upgrade systemu
na serwerku wiewiórka przestała działać. Po próbie zalogowania zawsze
wyskakuje ekran z tekstem

BŁĄD
Musisz być zalogowany, by mieć dostęp do tej strony!:

Prubowałem różnych użytkowników, roota, nawet jak podam błędne hasło lub
użytkownika to zawsze pojawia się ten komunikat.

courier-imap i authdaemon są odpalone, wcześniej to działało...

Nie wiem czy to wina wiewiórki czy czegoś "pośredniego". Nawet nie pamiętam
czy po upgrade, który wczoraj robiłem zmienił się squirrelmail, czy nie
(builddate pakietu jest z 20 czerwca, choć możliwe, że do tej pory miałem
starszą wiewiórkę).

Eny ajdijas? Ktoś ma podobne objawy ?

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!