weird screen ;-)

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Wto, 20 Sie 2002, 16:16:44 CEST

Dnia Tue, 20 Aug 2002 13:47:53 +0200
look napisał(a):

>Po wykonanym dzisiaj dist-upgrade screen wariuje.
>Stworzenie nowego terminala (ctrl+a+c) działa jak najbardziej,
>ale wpisanie jakiejkolwiek polskiej litery jest niemożliwe.

Miałem podobnie, sesja irssi na screenie, po dist-upgrade były problemy z
wyświetlaniem i wpisywaniem polskich znakow, po wyłączeniu irssi i włączeniu
ponownie na screenie zaczęło działać. :)

BTW wczoraj zrobiłem ten upgrade ("duży") a dzisiaj serwer się wywrócił (po
prostu zdechł bez żadnego komunikatu, zero rekacji na ctrl+alt+del itd.) no
i squirrelmail nie działa. :)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!