squirrelmail przestał działać :(

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Wto, 20 Sie 2002, 17:44:46 CEST

Dnia Tue, 20 Aug 2002 16:03:56 +0200
ZyTeK napisał(a):

>Mam wrażenie, że po ostatnim dużym upgrade systemu
>na serwerku wiewiórka przestała działać. Po próbie zalogowania zawsze
>wyskakuje ekran z tekstem
>
>BŁĄD
>Musisz być zalogowany, by mieć dostęp do tej strony!:
>
>Prubowałem różnych użytkowników, roota, nawet jak podam błędne hasło lub
>użytkownika to zawsze pojawia się ten komunikat.
>
>courier-imap i authdaemon są odpalone, wcześniej to działało...
>
>Nie wiem czy to wina wiewiórki czy czegoś "pośredniego". Nawet nie pamiętam
>czy po upgrade, który wczoraj robiłem zmienił się squirrelmail, czy nie
> [...]

Coś się spieprzyło... i to niewąsko....

Logowanie do IMAPa przez Sylpheed działa wporządku. Ale coś jest nie tak z
samym Apache. Mając virtuala poczta.abomb.one.pl "raz poraz" pokazuje mi się
na tym adresie "główna" strona (abomb.one.pl), klikam Odświerz parenaście
razy i nic, zamykam Galeona, ponownie wpisuje poczta.abomb.one.pl i znowu...
wchodzę na ten adres linksem.. i jest strona taka, jaka powinna być czyli
ekran logowania Squirrelmaila... no to prubuję się zalogować, a tu: 404 Not
Found (plik /src/redirect.php)... DZIWNE.
O.. w czasie gdy się linksem bawiłem to galeon leżał z tyłu ze stroną
abomb.one.pl na adresie poczta.abomb.one.pl ale tym razem jak kliknąłem
Odświerz to... pojawił się ekran logowania squirrelmail.

Ja wysiadam.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!