supervise

Michal.L m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl
Wto, 20 Sie 2002, 18:08:27 CEST

Witaj Mateusz,

W Twoim liście datowanym 20 sierpnia 2002 (13:46:45) można przeczytać:

MK> Gdy usługa sie uruchamia i chodzi - to wcale.
MK> Gdy usługa pada momentalnie to szacunkowo minute durona 600 na kilka h.
MK> Obstawiałbym że masz coś nie tak z usługami...

Właśnie się uspokoił (nic nie robiłem). Najgorsze to nie mam pojęcia
gdzie można sprawdzić jak on się zachowuje nie mam żadnych logów.

--
Pozdrowienia,
 Michal.L                            mailto:m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl