weird screen ;-)

Wto, 20 Sie 2002, 20:58:37 CEST

On Tue, 20 Aug 2002, look wrote:

> Po wykonanym dzisiaj dist-upgrade screen wariuje.
> Stworzenie nowego terminala (ctrl+a+c) działa jak najbardziej,
> ale wpisanie jakiejkolwiek polskiej litery jest niemożliwe.
> Zwyczajnie tak, jakby zjadło mapowanie klawiatury - zarówno
> pod konsolą jak i pod iksami.

Od kilku dni obserwowałem coś takiego na sparc i teraz widzę że jest to
też obecne na ep.

Efekt nie tyle polega na niemożnosic wpisania polskich liter co raczje
niepoprawnej obsłudze terminala pod screenem. Dlaczego tak twierdze ? Ano
dlatego że o ile w sesji uruchomi się mc to po wciśnieciu ctrl-l i
odświerzeniu tego co jest wyświetlne polskie litery są juz wyświetlane ..
ale dalej: wystarczy otworzyc kljny terminal i pzrełaczyć się spowrotem na
sesje z mc żeby znowu poskich liter już nie był widać i znowu wciśnięcie
ctrl-l przywraca poprawny wygląd.

IMHO byk jest w screenie.
Mżanby spróbować popratrzeć co było zmieniane w screenie na podstawie
trepo i w razie czego choćby mnetodą prób i błędów namierzyć wersje która
działa jeszcze poparwnie.
Po tym możanby zacząć wnikać głębiej w istotę błędu.

kloczek