Galeon vs GNOME2-Pack

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 21 Sie 2002, 12:29:40 CEST

On Wed, 21 Aug 2002 12:13:59 +0200
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl> wrote:

> Przy (re)instalacji gnome-panel dostaję kilka linijek mówiących, że
> nie zrozumiał wartości schematu... i nazwa pliku (np.
> /schemas/apps/galeon/Advanced/Network/socks_proxy_port).

Bo nie wiem, czy nie korzysta już ze schematów instalowancyh przez inne
aplikacje, np. gnome-desktop czy co tam, nie wiem czy nie wystaczyło by
przegranie /etc/X11/GNOME2/gconf/schemas do takiego samego katalogu ale
z GNOME1 i zapuszczeniu rejestracji schematów, wtedy obeszło by się bez
reinstalcji :-) A przykład rejestracji schematów masz w każdym %post
pakietów gnome2, np. gnome-panel

                                  Artur