Samba jako PDC

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 21 Sie 2002, 17:06:01 CEST

Tomasz Łuczak wrote:

> Spróbuj dodać komputer do Samby ręcznie, smbpasswd -m nazwa_komputera

Witam.
Dziś niestety nie miałem czasu na testy i odpowiedzi, ale jutro się
poprawię ;-)
Tak na szybko.
Czytałem dokumentacje, poważnie ;-) (Zresztą przeczytaj mój list ;-) nie
robiłem na pałę jak sugeruje to Robert... ;-)

Widzisz, to co piszecie to ja zrobiłem. Komputer z XP może przeglądać
moje zasoby na sambie - nie może się zalogować do domeny!
A to, jak zapewne wiesz nie to samo. Konto dla maszyny jest zrobione.
(czytałem ;-)
I tak jak napisałem: pliki od PAMa są zupełnie inna niż te w
dokumentacji. Stąd me przypuszczenia o PAM. Ale oczywiście mogę się
mylić. Jutro podeślę mój smb.conf.
A Ty jak masz?

Do napisania

--