Problemik z XMMS

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Śro, 21 Sie 2002, 21:37:40 CEST

Dnia Wed, 21 Aug 2002 12:24:35 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Grzegorz 'Zet' Żarnowiecki
<violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl> > napisała:

> Witam serdecznie wszystkich
> Właœnie udało mi się odpalić dżwięk na via8233(ALSA) tak swojš drogš
> to sie nieżle namęczyłem z tym, oczywiœcie wyłšczenie mute w alsamixer
> pomogło ;) Nie mniej jednak XMMS nie ma ochoty nic odtwarzać,
> prubowałem wyjœcie arts, oss, alsa, alsapalyer działa bez problemów,
> jakeœ pomysły?? będe bardzo wdzięczny, aha używam KDE2 dystrybucyjnej.

Tia - zmień kodowanie pl znaczków to a, a b to masz zainstalowane
xmms-input-... ? :)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |