Problemik z XMMS

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Śro, 21 Sie 2002, 22:58:45 CEST

Dnia Wed, 21 Aug 2002 22:50:52 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> >
napisała:

> Mariusz, nawet mnie nie wk....aj! Chcesz powiedzieć że za mały komunikat
> zrobiłem żeby lamerzy się zorientowali??? ;)

Michał raczej sądzę że instalował z płytek, a na nich chyba nie ma Twojej
poprawki jeszcze niestety - notabene fajnego karpia strzeliłem widząc
komunikat przy upgrade od rpm'a odnośnie input'a :)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |