nut po upgradzie

Czw, 22 Sie 2002, 11:14:48 CEST

Dariusz Wlodarczyk <milley w pl.mahle.com> writes:

> Wlasnie zrobilem upgrade nut-a no i niespodzianka pod tytulem "nicht
> funkcjonieren" ;)
Zainstaluj sobie wersję 1.0.0.

> generalnie sprawa rozbila sie o to ze trzeba w /etc/sysconfig/ups
> podac port tcp - wczesniej lykal jak byl podany tylko udp - zreszta
> tak mowi opis w tym pliku ze tcp podajemy tylko jak jest rozny od udp
> (teraz niestety nie do konca ten opis jest zgodny z dzialaniem)
>
> oraz w upsmon.conf tez mus jawnie okreslic port - wczesniej lykal
> domyslny bez problemu a teraz nie
W nowym nucie nic w sysconfig/ups nie trzeba mieszać. ups_run()
(czy jak tam się to zwało) poszło do /dev/null.

> pozdrawiam,
> Dariusz Wlodarczyk

ps. instalowałem tego nuta, 5 min roboty :-) Wcześniej się trzeba było
    babrać z ręcznym odpalaniem driverów do poszczególnych upsów, teraz
    to się ,,samo robi''.
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr