Serwer HP tc3100 i PLD...

Lukasz Bienkowski lb w ares.filg.uj.edu.pl
Czw, 22 Sie 2002, 15:03:06 CEST

Czy ktos testowal PLD na w/w serwerze. Na stronach HP jest napisane o
zgodnosci z wieloma (nowszymi) dystrybucjami Linuksa - RH, SuSE - z
dopiskiem "Includes service packs and patches". No wlasnie, czy nie bedzie
potrzeba czegos ekstra? W szczegolnosci interesuje mnie wspolpraca z
kontrolerem macierzowym HP NetRAID-1M...
Na WWW znalazlem driwer do tego kontrolera dla RH 7.1, wiec pewnie da sie
go jakos uruchomic, ciekaw tylko jestem czy ktos juz mial jakies
doswiadczenia.

Z gory dziekuje i pozdrawiam

Łukasz