Samba jako PDC

Pawel Bernadowski pbern w poczta.fm
Czw, 22 Sie 2002, 21:09:25 CEST

> Przejrzyj archiwum listy z ubiegłych miesięcy, tam było zaklęcie do
>
> wpisania do rejesru w Windows XP(eryment).
Tez sie z tym bawilem.. problem w tym ze trzeba dodac konta dla komputerow (w nazwie usera '$' na poczatku)
w smb.conf musisz przypisac kto jest administartorem domeny (ja mam to w ten sposob...
   admin users = pbern
   domain admin group = @adm
) i to by bylo na tyle.. pozniej dodajesz usera do smb i tyle :)