java i fonty

Marek Fetliński mf w skrzynka.pl
Pią, 23 Sie 2002, 16:43:27 CEST

:[Thu, Aug 22, 2002 at 02:22:55PM +0200]:[Rafal Cygnarowski]:
> moje aktualne rozwiazanie:
> w katalogu /usr/lib/jre-1.4.0/lib/fonts sa trzciaki ttf
> wrzucilem tam czcionki windowsowe i:
> ttmkfdir > fonts.dir

 próbowałem podobnie [ttmkfdir -o fonts.scale; mkfontdir]

> Dzieki temu moglem wybrac sobie rozsadna czionke do edytora,
> ale nadal nie mam zamienionych podstawowych cionek i interface
> uzytkownika nie wyglada najlepiej...

 rozwiązałem to na chama: przekopiowałem font.properties z rpma z javą
 ibmową. I pomogło. [*]

 Wychodzi na to, że font.properties z javy suna jest jakieś dziwne...

 Jakby było zapotrzebowanie -- pliczek mogę podesłać.

[*] disklajmer:
 - wiem, że to niezbyt finezyjne wyjście,
 - javovych programów używam sztuk 1, więc rozwiązanie może nie być
   ogólne
 - ten komunikat nadal dostaję [tylko dot. innej czcionki], najwyraźniej
   nie ma dużo wspólnego z rozjechaniem fontów na wysokość

pozdrawiam
         -- /mf/
--
 *   *   *     Marek Fetliński