Przegladanie zasobow sieciowych z pod GNOME-1.4 vs xmms

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 23 Sie 2002, 23:18:30 CEST

Dnia pią 23. sierpień 2002 22:45, jasio w myslenice.pl.eu.org napisał:
> On Fri, 23 Aug 2002, Adam Gorzkiewicz wrote:
> [CIACH]

> A jak załatwić "automatyczne" odpalanie lisy ? (tak a'propos czy reslisa
> też musi chodzić ?)
Ja sobie dopisałem do rc.local (tak jak przykazali na
http://lisa-home.sourceforge.net/ )
if [ -x /usr/X11R6/bin/lisa ]; then
    echo "Uruchamiam Lise ..."
    /usr/X11R6/bin/lisa
fi
Reslisy nie odpalam - to jest taka lisa w wersji restricted.
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl