Potrzebuję pomocy w poprawnym odpaleniu kontrolera...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Sie 2002, 19:41:49 CEST

On Sat 24. August 2002 19:24, you wrote:
[...]
> Może na początek opisz z czym mas kłopoty.

Zdaje mi się, że i tak to już nieaktualne, ponieważ obecny sterownik do HPT
370 obsługuje jedynie RAID-0, a ja chcę RAID-1. Muszę zrobić to więc za
pomocą raidtools.

A problem polegał na tym, że nie mogłem zmusić do poprawnej pracy dysków WD
Caviar obsługującego ATA/100 podłączonego do kontrolera HPT 372 (ATA/133).
Dyski są dobre, lecz przy próbie zapisu na nie przez ten kontroler traciłem
z nimi kontakt (najpierw było "lost interrupt", potem dochodziło do "unable
to read partition table", po resecie znowu można było czytać dane). Te same
dyski podłączone do standardowego kontrolera VIA (też ATA/133) działają
poprawnie. Prawdopodobnie HPT 372 nie jest poprawnie obsługiwany przez
kontroler do HPT 370 i na tym polegał mój błąd.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537