Potrzebuję pomocy w poprawnym odpaleniu kontrolera...

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Sob, 24 Sie 2002, 20:01:05 CEST

Łukasz Maśko (Saturday 24 August 2002 19:41):
> poprawnie. Prawdopodobnie HPT 372 nie jest poprawnie obsługiwany przez
> kontroler do HPT 370 i na tym polegał mój błąd.
Moze w ktoryms 2.5 jest? Na pewno w 2.5.19 nie bylo, bo to bylo ostatnie,
ktore recznie kompilowalem (na pld niepotrafie zmusic kernel do dzialania i
nierzuczania jakichs warningow, ze nie znana zmienna
ble_costam_IPbleble_NETWORKING_bleh), moze keidys jak znajde czas to spisze
te komunikaty i spytam o co chodzi.
--
!: Piotr Szymanski | LinuxPL Developer  | KDE i18n-pl coordinator
@: djurban w linuxpl.org | Homepage: should be ready by August