Potrzebuję pomocy w poprawnym odpaleniu kontrolera...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 24 Sie 2002, 21:55:22 CEST

On Sat 24. August 2002 21:44, you wrote:
> On Sat, 24 Aug 2002, Łukasz Maśko wrote:
> [..]

> A jakie to są dyski ? (typ/producent)
Dwa identyczne dyski Western Digital WDC WD600BB-00CAAA1, 60GB.

> A jest gdzieś patch na to ?
> I tak szykuje się 2.2.21-5. O ile byłby na to gdzieś gotowy patch to w
> ciemno niejako mzoanby spróbować dodać na to poprawkę licżąc na to że to
> chocby najmniej Ty to wytestujesz :)
Niestety, do hakera jądra to mi daleko. W kernelu 2.4.19 jest po prostu
łączony sterownik do HPT 366/368/370 (nie ma do mojego 372).
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537