Mailbox VS Maildir

Robert Święcki jagger11 w kki.net.pl
Nie, 25 Sie 2002, 00:52:45 CEST

Dnia nie 25. sierpień 2002 00:41, Bart! napisał:

> Widze, ze Panowe odeszli od glownego tematu   ;-)
> i z naturu technicznej przeslismy na socjologiczna...

W sumie, pozwól, że się przyczepie ale wysłałeś posta na nieodpowiednią
listę.. jeżeli dobrze zrozumiałem jej ideę to jest to lista na temat, co nam
się podoba w PLD, co chcemy zmienić, info o błedach, podzekowania i wazelina
dla twórców.. a nie.. nie działa mi / nie potrafię skonfigurować/ doradźcie
mi. Może się mylę, twórcy listy/pld się nie wypowiedzieli, ale chyba tak
jest/powinno być.

> A ja i tak wlasciwie nie uzyskalem do konca wyczerpujacej odpowiedzi....
> Mam kilka kont i duze zalaczniki, nno wiec jak, przesiadac sie czy nie?

jasne, że się przesiadać, zdobędziesz nowe doświadczenie, jak się nie uda to
wrócisz, wydajność postaw na razie na drugim końcu.. zresztą po co Ci
maildrop.. postfix współpracuje pięknie z courier-imapem bez pośrednictwa
dodatkowych programów (jeżeli jest to standardowy tandem, konta systemowych
uzytkowników + konta "niesystemowych"). A dostep do maildirów jakby nie
patrzeć jest szybszy.

--
	Pozdrowienia, Robert!

The shortest distance between two points is under construction.
		-- Noelie Alito