PLD na serwery?

Frazir vel Wojciech Szutowicz frazir w jeleniaplast.com
Wto, 27 Sie 2002, 14:03:44 CEST

>Witajcie,
>Czy ktos moze uzywa pld na serwerze? Mam pytanie, bo moze sie zdarzyc,
ze >bede
>stawial serwer w niedlugim czasie, a zawsze uzywalem na
>serwerach debiana, ale pld uzywam na domowym desktopie i sie sprawza b.

>dobrze, wiec chcialbym sie dowiedziec, czy pld nadaje sie na serwery?
Na
>desktopie uzywam odkad sprzedalem stary komputer (p133, 32 mb ramu) za
1000
>zl (200 zl komputer, 800 windows :)) i dziala wysmienicie

Osobiste postawiłem serwer na pld w 3 internetowych kafejkach chodza
24/7 bez zazutow. Obsluguja konta mailowe, ftp, shell, a wiec nie wiem
nad czym sie zastanawiac.

PS. Ciekawi mnie tylko czy za pare lat każdy serwer w Polsce będzie stał
na PLD :) ech ale to tylko marzenia.

FRAZIR