2.2.21 vs 2.2.22rc1 w Version ( było Re: Potrzebuję pomocy w poprawnym odpaleniu kontrolera...)

Nie, 25 Sie 2002, 17:46:23 CEST

Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> writes:

> Stad ze kernel stanie sie 2.2.22 w momencie gdy zostanie wypuszczony
> przez _maintainerow_ kernela. Wczesniej to jest 2.2.21 z patchami
> a nie 2.2.22 !. Ja wiem ze akurat Ty jestes milosnikiem
> roznych prewersji, snapow itp., ale zasada powinna byc jedna - nie
> mozemy miec wersji wyzszej niz najnowsza oficjalnie wypuszczona.
Najnowsza wypuszczona to 2.2.22rc1 i O TAKIEJ PISAŁEM pytając się
o powody. Po raz kolejny wtrącasz swoje 3 grosze w wątek w ogóle
go chyba nie czytając.

Twoja odpowiedz nadal nie informuje dlaczego tgz 2.2.21 + patch
2.2.22rc1 jest bliższy wersji 2.2.21 kernela niż przyszłej
2.2.22? Odpowiesz?

(rc to takie coś, że gdyby nie znaleziono w tym błędów w określonym
 czasie to stało by się to finalem)

> Nie bedziemy powielac gosci z RH z gcc 2.96.
Powielajmy samych siebie. Rozejżyj się po versionowaniu w cvsie
pld.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr