2.2.21 vs 2.2.22rc1 w Version ( było Re: Potrzebuję pomocy w poprawnym odpaleniu kontrolera...)

Nie, 25 Sie 2002, 18:51:30 CEST

On 25 Aug 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Najnowsza wypuszczona to 2.2.22rc1 i O TAKIEJ PISAŁEM pytając się
> o powody. Po raz kolejny wtrącasz swoje 3 grosze w wątek w ogóle
> go chyba nie czytając.
>
> Twoja odpowiedz nadal nie informuje dlaczego tgz 2.2.21 + patch
> 2.2.22rc1 jest bliższy wersji 2.2.21 kernela niż przyszłej
> 2.2.22? Odpowiesz?

Nie jestem Marcin ale wydaje mi sie ze nei wiwadom nawet czy 2.2.22
kiedykolwiek jeszcze wyjdzie :)
Wiadom że 2.2.21 jjuz jest ale nie wieomo kiedy wyjdzie 2.2.22 .. poprostu :)
Czyli mwienie o tym co czemu jest bliższe jednak nadal nie ma sensu :)

kloczek