fs na uszkodzony dysk

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Nie, 25 Sie 2002, 20:59:08 CEST

> Witaj Grzegorz,
Witam

> ja mam dysk 10Gb gdzie 4Gb sa totalnie zrabane :)
> wylaczylem ten obszar i jest ok
>
> system ext3
Tak sobie przed chwila pomyslalem: czy journaling mi tego dysku nie zarznie?
Jest dosyc stara 500. Zapomnijcie na chwile ze jest popsuty i powiedzcie mi
co zainstalowac, zeby na p~75 i wolnym dysku to jakos chodzilo...
Zna ktos jakies linki do porownan wydajnosci fs'ow?

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \