Mailbox VS Maildir

Dariusz Wlodarczyk milley w pl.mahle.com
Pon, 26 Sie 2002, 08:42:39 CEST

Witam,

Dnia 25 sierpnia 2002 (12:25:00)
Bart! naskrobal w temacie "Mailbox VS Maildir":

Ja korzystalem z czegos co znalazlem na stronach qmaila, troszke
przystosowanego do swoich potrzeb ;)

Co do maidropa, ktory tam sie gdzies wczesniej pojawil to wcale nie
musisz go instalowac - mozesz sobie pozostac przy procmailu ktory to
juz obsluguje maildiry, jesli lepiej sie z nim czujesz ;)))

--
pozdrawiam,
milley