squirrelmail - ciąg dalszy ;>

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 26 Sie 2002, 14:45:45 CEST

Po moich problemach ze squirrelmailem, stwierdziłem, że pójdę na
ostateczność i wywalę wszystko związane z Apache i PHP.
Tak też zrobiłem, potem wypoldkowałem squirrela wraz z zależnościami,
doinstalowałem moduły Apacza aby pasowało wszystko do mojego zbackupowanego
konfigu i aktualnie mam:

[root w abomb root]# rpm -qa | grep apache | sort
apache-1.3.26-5
apache-mod_define-1.3.26-5
apache-mod_dir-1.3.26-5
apache-mod_headers-1.3.26-5
apache-mod_imap-1.3.26-5
apache-mod_rewrite-1.3.26-5
apache-mod_ssl-2.8.10_1.3.26-1
apache-mod_vhost_alias-1.3.26-5

[root w abomb root]# rpm -qa | grep php | sort
php-4.2.2-6
php-common-4.2.2-6
php-gettext-4.2.2-6
php-pcre-4.2.2-6
php-pear-4.2.2-6
php-xml-4.2.2-6

[root w abomb root]# rpm -q squirrelmail
squirrelmail-1.2.7-2

No i - nie działa. Po wejściu na adres squirrela jest:

Fatal error: Failed opening required '../config/config.php'
(include_path='.:/usr/share/pear') in
/home/httpd/html/squirrel/src/login.php on line 57

No coż, czyżby brakowało jakiś Requires czy jak?
Hm.. squirrelmail korzysta z imapa, może coś do tego? Siakieś php-imap or
smth....

Aha, te dwa pakiety php-pear-4.2.2-6 i php-xml-4.2.2-6 zainstalowałem na
chybił trafił patrząc, że squirrelmail szuka czegoś z "pear" w nazwie. :)

Co do php.ini - to jest on taki, jaki się zainstalował przy tej reinstalacji
Apacza i php.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!