Instalacja PLD na XP

mcINEK mcinek-pld w wp.pl
Pon, 26 Sie 2002, 19:27:16 CEST

Użytkownik Piotr Szymanski napisał:

> Nie ma zapisu na NTFS5! Tylko na 4 mozna i wbrew temu co pisza nie ejst tak
> niebezpieczny, bo ja uzywalem przez kilka miesiecy i nie spotkalem sie zadnym
> bledem.

Mnie proba (jedna jedyna w moim zyciu) zapisu na NTFS 4 pozbawila calej
tej partycji.

> Odnosnie bootmanagera, to lepiej nagrac lilo tylko z linuksem, uzyc dd i
> zapisac je do pliku, a potem podczepic do loadera xp :)

IMHO jest to najlepsza metoda. Uzywam jej od w2k i sie doskonale sprawdza.

--
Pozdrawiam -- mcINEK

"The Owls are NOT What They Seem ..."

mail: mcinek(malpka)lelewel(kropka)waw(kropka)pl
site: http://www.kamiworld.prv.pl