Instalacja PLD na XP

Grzegorz 'Zet' Żarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Pon, 26 Sie 2002, 20:01:55 CEST

Hello mcINEK,

Monday, August 26, 2002, 7:27:16 PM, you wrote:

m> Użytkownik Piotr Szymanski napisał:

> [...]
Szczesciaz :)

m> Mnie proba (jedna jedyna w moim zyciu) zapisu na NTFS 4 pozbawila calej
m> tej partycji.
mnie sie udalo ale pliki zapisane mialy 0 bajtow (to byly obrazy plyt)

 ja uzywam lilo

--
Best regards,
 Grzegorz                            mailto:violet w solaris.solaris.ds.polsl.gliwice.pl