PLD na serwery?

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 27 Sie 2002, 14:52:45 CEST

On Tue, 27 Aug 2002, Michal Margula wrote:

> Na wszystkich serwerach mam PLD... od najprostszego P100 z 40 ramu do
> 2xPIII 800MHz, 1024MB ramu 8-)
Moje serwery to tez tylko PLD. To sie nazywa standaryzacja.
To bardzo upraszcza support. Wszedzie jest tak samo.
A potem sie klient dziwi, ze odpowiadam mu na pyatnia jakbym mial
'wirtualne PLD' z brain.rpm ;))))))

No a ze sprzetu to PLD mi chodzi i na ix86 (od celerona do 2xPIII)
i na ppc (B%0 i PowerMAc G4). Obsluga ta sama.

M.

PS. A i tak B50 ruuuuuulez ;)

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-