Problem z pppd i /dev/ttyS1 (być może sprzętowy)

jasio@myslenice.pl.eu.org jasio w myslenice.pl.eu.org
Wto, 27 Sie 2002, 16:31:07 CEST

On Tue, 27 Aug 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> On Tue, 27 Aug 2002 jasio w myslenice.pl.eu.org wrote:
> [..]

> mozesz sprawdzic jeszcze statserial /dev/ttyS1
statserial /dev/ttyS1
statserial: TIOCMGET failed: Input/output error

> i cat /var/log/dmesg |grep ttyS
cat /var/log/dmesg |grep ttyS
ttyS00 at 0x03f8 (irq = 4) is a 16550A
ttyS01 at 0x02f8 (irq = 3) is a 16550A

> czy wogole drugi port jest wlaczony.
> Aha i jesli to pecet to _wylacz_ automatyczne przydzielanie irq/io dla
> seriali, tylko ustaw pierwszy na 3f8,irq4 a drugi na 2f8,irq3 w biosie.
Właśnie w BIOS-ie jest OK. Adresy i przerwania jak trzeba.
Jakieś jeszcze pomysły ?
Pozdrawiam
Jasio.
--