dodatkowy kontroler-instalacja

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Wto, 27 Sie 2002, 17:20:04 CEST

> jak mam 2 dyski na master na pierwszym i drugim kontrolerze (wszystko bootuje
> się z /dev/hdc). Na trzecim i czwartym mam CD i CD-RW. W /dev/discs nic nie
> ma poza dwoma dyskami.
Dziwne mi dyski z promisa daje jako pierwsze. Moze upgrade biosu?
Zajrzyj do /proc/ide

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \