Czcionki ! (Re: KDE3-Pack i586 - updated do 3.0.3)

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Wto, 27 Sie 2002, 20:34:27 CEST

Dnia Tue, 27 Aug 2002 15:39:29 +0200 (CEST)
jasio w myslenice.pl.eu.org napisał(a):

>- w terminalu jeżeli ustawię font linuks, to krzyczy o braku fontu
>konsolowego (nie pamiętam w tej chwili dokładnie komunikatu).

Też to miałem. Pomogło zainstalowanie pakietu XFree86-fonts. Nie wiem czemu
go wcześniej nie miałem. BTW może by dodać to do Requires Konsoli ?

Ja mam teraz ustawioną czcionkę fixed[misc] bo wydaje się najładniejsza,
ale.. jakoś nie pokazuje pogrubionego tekstu. :) No i nie działają takie
znaczki do budowy interfejsów przez co mc wygląda okropnie, mogę screena
przesłać. Najgorsze, że to też się psuje gdy wezmę czcionkę Linux. :/ BTW
czemu ona jest jakby defaultowo "pogrubiona" ?

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!