Mt. Rainer działa

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Śro, 28 Sie 2002, 09:53:06 CEST

> Mt. Rainer działa. Tzn. część kernelowa, bo ten programik do formatowania
> ostro się wali (coś mu nie idzie to formatowanie). Sformatowałem z Windows
> (tam dużo lepiej nie jest) i działa. Aha, i UDMA dla CD-MRW to pewny zwis
> systemu przy próbie zapisu więc lepiej uważać.
No, niestety gryzie sie z patchem do zapisu na nagrywarkach bez rainera.
Wiec wywalilem. Poki co godzic ich nie bede (nie mam tekiej nagrywarki - nie
potrzebne mi to). Moze znajdzie sie ktos chetny... Poki co mozesz korzystac
ze starego patcha bez obslugi rainera. Bedzie w 0.5

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \