PLD 2.4 Pack (było: Re: ALSA)

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Śro, 28 Sie 2002, 15:31:58 CEST

> 1. Ja się pytałem jak skompilować ALSA, a nie o Ra+2.4 bo i tak mi się nie
> chce tego odkręcać (rpm, poldek, kernel, lm-sensors itd.).
Tak mialbys szybciej. I bez kompilacji, ale jak chcesz:
./builder -bb -r DEVEL -g alsa.spec

> 2. Czy 2.4 dla Ra obsługuje Mt. Rainer, bo ten który mam działa (został już
> usunięty ze względu na jakiś konflikt z inną łatką).
Nie, latka do rainera byla wprowadzona przedwczoraj i wczoraj usunieta :)
A czy jak podmontujesz taka plytke jako udf to mozesz ja odczytac zwyklym
kernelem? Jezeli tak to nie ma problemu - udftools i kernel 0.5 co prawda
bez obslugi rainera, ale da sie zapisywac.
Jezeli nie zadziala mozesz sciagnac speca kernela (-r LINUX_2_4), wlaczyc
patch27 i przebudowac. A potem tylko alsa, sensors....

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \