ALSA

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Śro, 28 Sie 2002, 18:09:49 CEST

On śro 28. sierpień 2002 17:52, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Też lubisz bredzić?

Skoro ktoś już się odezwał w tym tonie...
1. nest jest chyba po to żeby go używać, nie? Czy on jest tak dla zasady, żeby
ludzie tam mogli wrzucać różne śmieci?
2. ja się nie pytałem o zdanie nt. używanie nesta tylko jak zrobić 1 konkretnę
rzecz (na szczęście już uzyskałem fachową poradę).

> alsa 0.5 jest do d* w skrócie, a alternatywą jest alsa 0.9

Też muszę używać ALSA 0.9, bo 0.5 nie obsługuje CT5580.

Tomek