Instalacja PLD - adres MAC

Wojciech Potaczek wojciech w potaczek.pl
Sob, 31 Sie 2002, 16:47:47 CEST

> Witam,
> Zamierzam zainstalować PLD przez sieć, używając Instalatora.
> W związku z tym mam pytanie: czy istnieje w trakcie instalacji
> możliwość ręcznego ustawienia adresu sprzętowego sieciówki (8139too.o) ?

Jeżeli pierwsza próba dostępu do sieci Ci się nie uda (z powodu innego
adresu sprzętowego niż
ustalony przez admina) to będziesz miał już załadowany moduł sieciówki.
Przejdź teraz na druga konsolę i ustaw adres karty w ten sposób:
ip link set eth0 address 11:11:11:11:11:11
Oczywiście zamiast jedynek wpisz adres, który chcesz ustawić.
Potem spróbuj jeszcze raz uruchomić instalację (ostatni etap).
Teraz nie powinno być problemu.

Pozdrawiam,

Wojtek