apache-mod_throttle dla PLD?

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Czw, 29 Sie 2002, 02:25:36 CEST

[[ "Wojciech Potaczek" <wojciech w potaczek.pl> ]]:
> Skąd mogę wziąć działającego apache-mod_throttle do Ra?  W archiwum
> list widziałem, że apache-mod_throttle  z repo się nie chciał budować.
> Dziś pierwszy raz spróbowałem zbudować coś z repo PLD i dostałem takie
> same błędy jak te wymienione w archiwum...

Ostatnia modyfikacja mod_throttle pochodzi z grudnia 2000, więc raczej
nie jest już rozwijany.

Błąd jest powodowany przez odwołanie do nieistniejącego elementu
sin_addr struktury sockaddr_storage, zdefiniowanej w pliku
/usr/include/apache/sockaddr_storage.h.  Nie potrafię tego poprawić
(wiem tylko, że ten element ma być typu "struct in_addr"); wyłączyłem
opcję ThrottleClientIP.

Teraz się buduje.  Daj znać, czy działa.

ps. Nie wysyłaj maili w HTML.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]