KDE3-Pack - zepsuta Konsola

Krzysztof Woźnica krzysztof.woznica w b3.4it.pl
Czw, 29 Sie 2002, 11:29:07 CEST

Użytkownik Michal Kochanowicz napisał:

>Tak. Ale jest już KDE 3.0.3 i może ono będzie działać prawidłowo z
>qt-3.0.5.

qt-3.0.5 jest i konsole dalej ma problem z ramkami. Sprawdziłem - po
zainstalowaniu qt-3.0.3 ramki działają pieknie (tyle, że mam binarkę
qt-3.0.3 kompilowaną z nieodpowiednimi wersjami libpng.
Ramki są - nie ma obrazków (żadnych) i rozwalone deps. jak będę miał
czas to zobaczę co zmienili w qt w obsłudze fontów. Proponuję zobaczyć
jak prezentują się fonty w kcharselect - dużo podstawień. Coś chyba skopali.

Pozdrawiam,
Krzysztof Woźnica