KDE3-Pack - zepsuta Konsola

Robert Święcki jagger11 w kki.net.pl
Czw, 29 Sie 2002, 11:46:08 CEST

Dnia czw 29. sierpień 2002 11:29, Krzysztof Woźnica napisał:

> qt-3.0.5 jest i konsole dalej ma problem z ramkami. Sprawdziłem - po
> zainstalowaniu qt-3.0.3 ramki działają pieknie (tyle, że mam binarkę
> qt-3.0.3 kompilowaną z nieodpowiednimi wersjami libpng.
> Ramki są - nie ma obrazków (żadnych) i rozwalone deps. jak będę miał
> czas to zobaczę co zmienili w qt w obsłudze fontów. Proponuję zobaczyć
> jak prezentują się fonty w kcharselect - dużo podstawień. Coś chyba
> skopali.

W qt w ogóle jest spieprzona obsługa fontów, np zamiat niektórych fontów ttf
podstawia mi sie helvetica.. w gtk wszystk działa ok, do tego nie chce juz
dizałać antialiasing dla fontów ttf, tylko 2 sa antyaliasowane (nimbus sans i
drugi podobny), czy ktoś ma podobne objawy?

--
	Pozdrowienia, Robert!

... I want to perform cranial activities with Tuesday Weld!!