apache-mod_throttle dla PLD...co dalej?

Wojciech Potaczek wojciech w potaczek.pl
Czw, 29 Sie 2002, 14:35:29 CEST

>Błąd jest powodowany przez odwołanie do nieistniejącego elementu
>sin_addr struktury sockaddr_storage, zdefiniowanej w pliku
>/usr/include/apache/sockaddr_storage.h.  Nie potrafię tego poprawić
>(wiem tylko, że ten element ma być typu "struct in_addr"); wyłączyłem
>opcję ThrottleClientIP.

Zmieniłem w /usr/include/apache/httpd.h
"struct sockaddr_storage remote_addr;" na "struct sockaddr_in remote_addr;"
bo w tej strukturze znalazłem sin_addr i wygląda na to, że się kompiluje...
:-)

Później pomyślałem że zobaczę jak to wygląda w Redhacie.
Okazuje się, że w pliku httpd.h z Redhata 7.3  ( Apache 1.3.23) jest własnie
struct sockaddr_in local_addr;
struct sockaddr_in remote_addr;

W pliku pochodzącym z Mandrake Cookera (Apache 1.3.26) także jest
struct sockaddr_in local_addr;
struct sockaddr_in remote_addr;

U nas jest inaczej...
Czy to oznacza, że dopóki autor tego nie poprawi to moduł nie będzie chodził
z Apachem z PLD?

Pozdrawiam,

Wojtek