KDE3-Pack - zepsuta Konsola

Krzysztof Woźnica krzysztof.woznica w b3.4it.pl
Pią, 30 Sie 2002, 08:28:30 CEST

Użytkownik Robert Święcki napisał:

>W qt w ogóle jest spieprzona obsługa fontów, np zamiat niektórych fontów ttf
>podstawia mi sie helvetica.. w gtk wszystk działa ok, do tego nie chce juz
>dizałać antialiasing dla fontów ttf, tylko 2 sa antyaliasowane (nimbus sans i
>drugi podobny), czy ktoś ma podobne objawy?

Co do podstawiania helvetiki to również zauważyłem natomiast nie mam
problemów z aa. Wszystkie ttf-y są poprawnie wygładzane. Pomijam
ciekawostkę, że OpenOffice.org nie wyświetla wygładzonych czcionek. Po
instalacji przy pierwszym uruchomieniu wyświetlał. Teraz nie wyświetla i
nie pomagają zmiany żadnych parametrów.

Pozdrawiam,
Krzysztof Woźnica