MRTG

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pią, 30 Sie 2002, 16:39:15 CEST

Dnia Fri, 30 Aug 2002 15:08:57 +0200
CZACHO napisał(a):

>Witaj ZyTeK,
>
>W Twoim liście datowanym 30 sierpnia 2002 (13:52:31) można przeczytać:

>a prosze bardzo :)
>http://infinity.waw.pl/iptables/iptables.html

Chyba jest literówka na stronie,
Właśnie jestem w miejscu, w którym piszę skrypcik, który wyświetli mi ładnie
dane kto ile bez zbędnych pierdół. To jest ten pierwszy perlowy skrypt.
Po pierwsze skrypt się zapętla po drugie nie wyświetla nazwy hostów.
No i niepodoba mi się linijka:
@a = split " ", $_, 9;
Powinno być chyba:
@a = split " ", <A>, 9;

Bo po tej zmianie skrypt dobrze wyświela dane, ale jednak nadal się zapętla
(tzn. wyświetli nazwy hostów wraz z danymi a potem bezdanowe linijki
         masq in:        masq out:

Mógłbyś to sprawdzić ? Bo ja perla kompletnie nie znam.

Od razu sprawdź, czy nie ma błędów w perlowym skrypcie do MRTG hihi :)
Zaraz będę go testował.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!